Afisiona
SECRETOS DEL AGUA
Cultura de bellesa saludable. M’encanta aquest concepte!
De què parlem quan diem “Secretos del Agua”, com és que un cosmètic es diu així? Doncs molt senzill, és perquè en aquest cosmètic l’aigua té un secret.
A diferencia dels altres cosmètics Naturals, que també incorporen substàncies botàniques, SECRETOS en comptes d’afegir aigua destil·lada, investiga mitjançant biofísica, bioquímica i física quàntica, com estabilitzar la molècula d’aigua.
Principalment ho fa augmentant el nivell energètic de la molècula, que es transmet directament al sistema cel·lular, recuperant l‘energia original de tota la pell.
Per poder fer aquesta transformació, l’empresa cosmètica ha anat a buscar l’aigua més pura per poder treballar amb una molècula no alterada ni modificada.
Per què es pren tantes molèsties l’empresa? Per què és tant important que l’aigua no sigui com en els altres cosmètics (destil·lada)?
Doncs perquè l’aigua destil·lada és un aigua inert, no té vida, és només un vehicle per portar els principis actius de la botànica i pel cos sera un residu que haurà d’eliminar, perquè és una substància que no reconeix com a funcional.Justament l’aigua, que és l’element que ens ha d’aportar hidratació i oxigenació a les cèl·lules i per conseqüència a totes les estructures.

Així doncs, la bellesa ja no és un cànon merament estètic, sinó que ens preocupa més la salut, i la salut de la nostra pell és fonamental per l’equilibri de tot l’organisme. Vet aquí que parlem de cultura de la bellesa saludable.
Aportant aigua biopolar estem fent, es podria dir així. “dermoteràpia”. Un nou concepte per entendre el món de l’estètica.